Domingo 13 de Diciembre de 2026
Inicio: 19:00
Espai Cultural Can Ventosa - Avinguda d'Ignasi Wallis, 26, 07800 Eivissa, Illes Balears
REIMAGINACIONES · Ahmed Alom
13 de desembre de 2026 · 19.00 h
Auditori de Can Ventosa · Eivissa
Obertura de portes: 18.30 h
Entrada online anticipada: 8,00 €
Entrada a taquilla el dia del concert: 10,00 €
Sol·licitud d’invitacions per a alumnes de música: enviant un correu a eivissaclassica@gmail.com
Eivissa Clàssica 2026 tanca la seva programació amb la presència del pianista, compositor i director d’orquestra Ahmed Alom, artista nascut a Cuba i establert a Nova York, que desenvolupa una trajectòria singular entre la música clàssica, el jazz i les tradicions musicals llatinoamericanes.
Reimaginaciones proposa un recorregut per obres de diferents èpoques, estils i geografies, explorant la capacitat de la música per transformar-se i adquirir nous significats. El programa inclou A prole do bebê núm. 1 d’Heitor Villa-Lobos, les Displaced Etudes del mateix Ahmed Alom, la Toccata en mi menor de J. S. Bach, Gaspard de la nuit de Maurice Ravel, Tea for Two en la versió d’Art Tatum i Rhapsody in Blue de George Gershwin.
Un concert que posa en diàleg la tradició i la creació contemporània, el repertori clàssic i la improvisació, i que mostra com una mateixa música pot renéixer quan passa per unes altres mans.
Intèrpret: Ahmed Alom, piano.