TIU - SONSDENIT 2024 - Llubí

Domingo 14 de Julio de 2024

Inicio: 20:00

Sa Farinera - Sa Farinera. Carrer de la Creu, 18, 07430 Llubí, Illes Balears

TIU - SONSDENIT 2024 - Llubí

FONART Club

Fes-te soci de FONART CLUB i aquest concert et pot sortir gratis.

Hazte socio de FONART Club y este concierto te puede salir gratis.


#sonsdenit presenta:


(CAT)

Beatriu Herrero és Tiu, una cantant mallorquina a qui la música li ha arribat, entre altres, per via sanguínia, ja que és filla d’una de les pioneres de la cançó a l’illa: Miquela Lladó. Després de més d’una dècada de silenci, Tiu ens presenta el seu quart disc, Assaig obert (RGB Suports), un recull de dotze cançons que fan aflorar la tendresa sense caure en la cursileria. Dotze peces que ens mostren una cantant inquieta amb un llenguatge propi per expressar sentiments que tots tenim. Un disc íntim i personal on la música, la gastronomia i els paisatges tradicionals es fusionen en un univers únic.

“És important saber des d’on es fan les coses, no solament fer-les”, diu Tiu.

En aquest nou disc, TIU ha comptat amb la col·laboració de dos grans músics: Jordi Tugores i Pere Dàvila. Junts han creat una atmosfera musical honesta, senzilla i propera que ens convida a endinsar-nos en el món interior de la cantant.



(ESP)

Beatriu Herrero es Tiu, una cantante mallorquina a quien la música le ha llegado, entre otras, por vía sanguínea, ya que es hija de una de las pioneras de la canción en la isla: Miquela Lladó. Después de más de una década de silencio, Tiu nos presenta su cuarto disco, ‘Assaig obert ‘(RGB Suports), una colección de doce canciones que consiguen aflorar la ternura sin caer en la cursilería. Doce piezas que nos muestran a una cantante inquieta con un lenguaje propio para expresar sentimientos que todos tenemos. Un disco íntimo y personal donde la música, la gastronomía y los paisajes tradicionales se fusionan en un universo único.

“Es importante saber desde dónde se hacen las cosas, no solo hacerlas”, dice Tiu.

En este nuevo disco, TIU ha contado con la colaboración de dos grandes músicos: Jordi Tugores y Pere Dàvila. Juntos han creado una atmósfera musical honesta, sencilla y cercana que nos invita a adentrarnos en el mundo interior de la cantante.




Hazte con tus entradas para el evento.
Comprar entradas